کتاب علوم تربیتی

کتاب علوم تربیتی عرضه توسط ناشران معتبر دانشگاهی مانند صابرین، به نشر، ارجمند، سمت، رشد و . با امکان  کتاب از گاه اینترنتی کتاب فدک بوک که پس از  اینترنتی کتاب و در صورت ناموجود بودن در سایت،  تلفنی کتاب از بانک کتاب فدک بوک انجام میگیرد و پس از ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان ممکن به تمامی کشور ارسال می گردد.

 

 کتاب دانشگاهی  کتاب علوم انسانی کتاب علوم تربیتی

 

کتاب روان شناسی برای معلمان اثر دیوید فونتانا ترجمه مهشید فروغان

روان شناسی برای معلمان اثر دیوید فونتانا ترجمه مهشید فروغان

 

هدف این کتاب آشنا کردن خواننده با آن حوزه‌هایی از روان‌شناسی است که برای معلم ارزشمندترین حوزه‌های عملی به شمار می‌آیند. از این رو، کتاب حاضر نه فقط به موضوع‌هایی می‌پردازد که مستقیماَ با کلاس درس ارتباط دارند، بلکه به موضوع‌هاییی نیز توجه می‌کند که به پیشینۀ خارج از مدرسۀ کودک و نیز به ادراک خویشتن و خود پنداره‌اش مربووط می‌شوند. وظیفۀ معلم تنها وقتی روشن می‌شود که شناخت او از کودکان به شناخت افرادی که از ساعت 9 صبح تا 4 بعدازظهر در کلاس می‌نشینند منحصر نشود، بلکه آنان را به مثابۀ افرادی کامل بشناسد. این کتاب به بررسی کوکان از نخستین سالهای زندگی تا نوجوانی و پایان دورۀ تحصیل اجباری پرداخته است. این کتاب هم برای معلمانی که به خدمت اشتغال دارند و هم برای دانشجویانی که مشغول تحصیل‌اند طراحی شده است و در سراسر کار بر نکات عملی کار معلمی تأکید شده است.

 

کتاب روانشناسی تربیتی اثر سوزان بنتهام ترجمه اسماعیل بیابانگرد

روانشناسی تربیتی اثر سوزان بنتهام ترجمه اسماعیل بیابانگرد

 

روانشناسی تربیتی به موضوع‌ها و مسایل مرتبط با آموزش و یادگیری می‌پردازد. این رشته روانشناسی، به همه عوامل دست‌اندركار آموزش و پرورش (تعلیم و تربیت)، به ویژه معلمان و دانش آموزان كمك می‌كند تا با تسلط بر مسئولیت‌های خود، آنها را به نحو بهتری انجام دهند و بازدهی و كارایی بیشتری داشته باشند. برای آموزش اثربخش و یادگیری عمیق، معنادار، توام با انگیزه درونی و آسان، ضروری است كه معلمان از موضوع‌هایی چون مبانی نظری یادگیری، سبك‌های یادگیری، انگیزش، سبك‌های آموزشی، نیازهای آموزشی خاص، تفاوت‌های فرهنگی و جنسیتی، چگونگی طراحی و تنظیم محیط‌های آموزشی، سنجش و ارزشیابی، و نیز علل و عوامل ایجاد كننده اختلالات و مشكلات روانی و عاطفی برخی از دانش‌آموزان و رفتارهای مخرب آنها در مدرسه، آگاه باشند. كتاب حاضر تلاش دارد به همه این جنبه‌ها بپردازد.

 

کتاب سازمان و اداره امور مدارس اثر احمد صافی

سازمان و اداره امور مدارس اثر احمد صافی

 

این كتاب، دانشجویان را با اطلاعات و دانش نظری لازم در مورد مفاهیم، اصول و تعاریف مدیریت به ویژه مدیریت در سازمان آموزش و پرورش با عنایت به ارزش‌های اسلامی، و سازمان و تشكیلات آموزش و پرورش، اهداف و وظایف وزارت آموزش و پرورش، دفاتر ستادی و ادارات كل آموزش و پرورش و ادارات زیر نظر آشنا كرده و آنان را از سازماندهی مدارس، شیوه‌ها مدیریت در مدرسه، وظایف عمده كاركنان آگاه می‌نماید به گونه‌ای كه قادر شوند وظایف محوله را به نحو احسن انجام دهند.

 

کتاب الگوهای برنامه ریزی درسی اثر جواد سلیمانپور- محمدلطفی نیا

الگوهای برنامه ریزی درسی اثر جواد سلیمانپور- محمدلطفی نیا

 

ناشر: فدک ایساتیس ؛ نویسنده / مترجم : جواد سلیمانپور- محمدلطفی نیا -نوشین شاه بهرامی


فدک بوک کتاب ,آموزش ,تربیتی ,علوم ,ترجمه ,سازمان ,روانشناسی تربیتی ,کتاب علوم ,جواد سلیمانپور ,علوم تربیتی ,سلیمانپور محمدلطفی ,جواد سلیمانپور محمدلطف منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

????یک عدد صـــــورتـــــــی نــازنــازی???? مگا موزیک دلنوشته های من برای عشق ممنوعه بهترین دکتر جراحی در تهران معرفی بهترین تولید کنندگان پنجره دو جداره جزیره هزاره سوم درهم برهم آکادمی عرفان فرهادی پور