کتاب قواعد و نگارش

کتاب قواعد و نگارش عرضه توسط ناشران معتبر دانشگاهی مانند آیلار، فدک ایساتیس، یزدا، روشنگران، گل آذین، نیستان، مولف، قاف، شمشاد، نیماژ و . با امکان  کتاب از گاه اینترنتی کتاب فدک بوک که پس از  اینترنتی کتاب و در صورت ناموجود بودن در سایت،  تلفنی کتاب از بانک کتاب فدک بوک انجام میگیرد و پس از ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان ممکن به تمامی کشور ارسال می گردد.

 کتاب دانشگاهی  کتاب علوم انسانی  کتاب ادبیات کتاب قواعد و نگارش

 

کتاب غلط ننویسیم: فرهنگ دشواریهای زبان فارسی اثر نجفی

غلط ننویسیم: فرهنگ دشواریهای زبان فارسی اثر نجفی

 

در چاپ جدید این کتاب نسبت به چاپهای نخست تجدید نظر اساسی صورت گرفت و علاوه بر مطالب عمده ای که بر آن افزوده شد اغلب مطالب سابق نیز تغییراتی یافت و در واقع بسیاری از مواد از نو نوشته شد. همچنین ملاحظات مربوط به املای کلمات، در مواردی که میان صاحبنظران هنوز اتفاق رای حاصل نشده است، به کتاب جداگانه ی دیگری محول گردید.


کتاب گلچین متون ادب فارسی

گلچین متون ادب فارسی

آن چه پیش رو دارید، شامل دو بخش کلی است: بخش اول شامل متون زیبای نظم و نثر فارسی است که قصد مولف علاوه بر آشنایی دانشجویان با این متون جاویدان فارسی، تاکید بر مسائل اخلاقی نیز بوده است.برخی از لغات دشوار آن در بخش واژه نامه توضیح داده شده است و معنی بقیه ی واژه ها برای تحقیق و تفحص برعهده ی دانشجویان فهیم فارسی زبان نهاده شده است. بخش دوم کتاب شامل سه بخش است که دربخش اول آن با انواع آرایش های ادبی آشنا می شویم. به اعتقاد مولف فهم بسیاری ازاشعار فارسی بدون آشنایی با این آرایه های ادبی میسر نمی شود; مسلما بسیاری از این آرایه ها کاربرد بیشتری دارند که تدریس و انتخاب آن ها برعهده ی اساتید محترم می باشد.


فهرست مطالب

مقدمه ناشر

سخنی چند باخوانندگان

الف) گلچین متون ادب فارسی 15
مناجات
تحمیدیه
قالب های شعر فارسی
قصیده
در مدح رسول الله
غزل
بیاکه قصر امل
درخت دوستی بنشان
کی شعرترانگیزد و

 

ب) کلیات ادبی 141
1- آرایه های ادبی
آرایه های لفظی
واج آرایی
جناس
تکرار
تصدیر
موازنه
ترصیع
قافیه و ردیف
آرایه های معنوی
مراعات نظیر(تناسب)
تضاد(طباق- مطابقه) و



کتاب مبانی صرف اثر شقاقی

مبانی صرف اثر شقاقی

این کتاب برای دانشجویان رشته زبان‌شناسی، در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «صرف» به ارزش 2 واحد تدوین شده است.

هدف مؤلف، از نگارش این کتاب آشنایی با ساختمان واژه، شیوه واژه‌سازی و نحوه تحلیل ساختار واژه‌های غیربسیط است. چگونگی ساختن واژه‌های جدید در زبان نیز، موضوع اصلی مطالعه آن است. همچنین در این اثر به فهرست واژگانی که فرض می‌شود در ذهن گویشوران فارسی‌زبان وجود دارد، اشاره می‌شود. لازم به ذکر است که اغلب مثالهای این کتاب از زبان فارسی انتخاب شده‌اند.

فهرست مطالب

 

پیشگفتار
فصل اول: کلیات صرف
فصل دوم: ساختمان واژه
فصل سوم: زایایی
فصل چهارم: تکواژ
فصل پنجم: فرایندهای واژه‌سازی
فصل ششم: واژه و اصطلاح
فصل هفتم: وام‌گیری واژگانی
منابع و مآخذ
واژه‌نامه توصیفی
واژه‌نامه
نمایه موضوعی

 

کتاب روشی نو و کاربردی در نگارش اداری اثر سهراب فاضل

نگارش پیشرفته: روشی نو و کاربردی در نگارش اداری اثر سهراب فاضل

 

زبان وسیله ی انتقال اندیشه، احساس و عاطفه است؛ این انتقال ممکن است به وسیله ی گفتن، نوشتن، اشاره و . انجام شود. پس هر چه وسیله ی انتقال فکر، یعنی زبان، از طرفی ساده و از جهتی دیگر دقیق تر باشد عمل انتقال فکر بهتر و راحت تر صورت خواهد گرفت.
بی شک انسان نیاز به ارتباط با دیگر همنوعان خود دارد و این ارتباط به طرق مختلف میسر است و بهترین نوع انتقال مفاهیم ذهنی و احساسات، گفتار و نوشتار است لذا برای هر کدام از انواع ارتباط کلامی و نوشتاری، اصول و قواعد و فنونی وجود دارد که کمک می کند، انسان به توانمندی شایسته نائل شود.


فدک بوک کتاب ,فارسی ,نگارش ,زبان ,قواعد ,انتقال ,گلچین متون ,کتاب قواعد ,زبان فارسی ,نگارش اداری ,سهراب فاضل ,ننویسیم فرهنگ دشواریهای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

طرح لایه باز شما خرید اینترنتی حامور درمانگاه بیماریهای نشیمنگاهی هرچی بخوای یونان کوچک مدیر دبستان فرهنگیان علامه حلی 1 دوره اول بیرجند آسیاتک مشهد | نمایندگی رسمی آسیاتک در خراسان رضوی