آموزشگاه عکاسی تبلیغاتی


عکاسی صنعتی و عکاسی صنعتی تبلیغاتی شاخه هایی از عکاسی می باشند که به طور طبیعی شباهت های بسیاری به یکدیگر دارند. تنها جنبه ای که می تواند این دو را از هم تمییز دهد این است که در عکاسی تبلیغاتی، تصویر غیر واقعی و با اغراق فراوان ارائه می گردد که نیازمند پردازش های بسیاری است تا تصویر را برای استفاده ی روز مره عاری از نقص جلوه دهد. در نتیجه عکاس می تواند از ذهن خود برای پردازش استفاده کند. در نقطه ی مقابل اما، عکاس صنعتی نمی تواند از این تکنیک استفاده کند. به عبارت دیگر به علت لزوم واقعی بودن تصویر در عکاسی صنعتی، عکاس مجاز به استفاده از تخیل خود برای تاثیر گذاری در بیننده نیست و باید سوژه را به همان صورت که در واقعیت وجود دارد ارائه دهد. برای دستیابی به این هدف عکاس باید مجهز به ابزار مناسب از جمله لنز و دوربین خوب باشد. چرا که برخلاف عکاسی تبلیغاتی که پردازش عکس دارای اهمیت بیشتری است، در عکاسی صنعتی تمرکز روی ثبت تصویر با کیفیت از محصول است و این مستلزم داشتن مهارت بالا و ابزار مناسب می باشد.


کانون تخصصی آموزش عکاسی مرداد
برای  مشاهده آمورش های بیشتر برروی >>
عکاسی تبلیغاتی<< کلیک کنید


شارژهمراه اول عکاسی ,استفاده ,تبلیغاتی ,تصویر ,تواند ,در عکاسی ,ابزار مناسب ,عکاسی صنعتی ,عکاسی تبلیغاتی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آموزش سئو کنترل دسترسی توتکو وبلاگ سایت الوند آگهی آبکاری آلومینیوم و رنگ پودری (الکترواستاتیک) کرج.محمدشهر سردخانه و تجهیزات سرمایشی EDIT PES شب سفید اجناس فوق العاده